13 sep. 2011

Klar med boken och även kollat på filmen! :)

Så där ja mina vänner, bröder, systrar, astronauter, brandmän och Michael Jackson fans... ja alla personer där ute...  jag ville bara upplysa att jag är officielt klar med min bok och även kollat på filmen! jag är riktigt glad att jag valde denna bok för jag är så himla beroende av den just nu jag tror jag kommer se filmen ett antal gånger till ;) men annars så kommer det såsmåningom en bokrecention och där i kommer jag även jämföra den med filmen, sen så har jag en biografi som jag nu är snart klar med så den kommer också såsmåning om upp här om nån dag eller så :D men nu vet ni iallafall vad läget är och vad som kommer upp här näst, jag önskar er en awesome dag! :)
-Arazu

                                                          one big happy family :)

Jag blev också lite sugen på att lägga ut lite videosar, så ja...här har ni:)

Janes hus inifrån :)
Trailern till Stolthet och fördom
Ja och ni som grubblar på om ni ska se filmen eller inte så kan ni ju iallafall kolla in trailern.

Ha en bra dag!

bildkälla

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar