1 sep. 2011

Min läsplan :)

Jag är inte precis en person som sätter upp tider på när jag ska läsa eller så, men ibland kan det hända att jag kanske gör det, jag ska iallafall försöka att göra kanske en liten läsplan då jag har några tillfällen då jag måste läsa detta. Boken jag har smått att börja läsa på heter Stolthet och fördom och jag är redan nu riktigt förälskad i den, men jag kommer inte skriva så mycket om boken nu utan jag gör det lite senare när jag har läst ut den, men här kommer min läsplan...

                 Mån: 1 hs läsning
                 Tis: 1/2 hs läsning
                 Ons: 1 hs läsnin                 Tor: 1/2 hs läsning
                 Fre: 1 hs läsning
                 Lör/Sön: ca 1 h per dag (eller mer)


Eftersom det här med läsplan är "nytt" för mig eller ja nytt och nytt... jag har iallafall ganska svårt att följa läsplaner:), men jag ska försöka så gott jag kan!


bildkälla
  -Arazu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar